London, baby!
Nå er straks tida inne. Om bare to uker flyr vi til London etter månedsvis med research og møysommelig planlegging. Turen er timet og tilrettelagt og vi gleder oss enormt. Jeg og frøkna på fem skal dra sammen med ei venninne. Vi skal på Camden market, the tower, tate modern, london eye, musikalen lion king, London aquarium og parker, cafeer, godteributikker og leketøysbutikker og vi skal spise masse god mat og se på slottet og dra på afternoon tea hos fortnum and masons og vi skal kose oss. Nevnte jeg det: Kose oss!

Det gjenstår bare noen sånne små detaljer. Feks, flyet går fra gardemoen klokken 0720 og det hørtes så fint da jeg bestilte i mai; Masse god tid til i London, nesten en hel dag ekstra, men nå har det gått opp for meg at vi må ta flytoget fra oslo og dersom vi må være på flyplassen to timer før avgang må vi opp klokke 04 på morgenen?! 
Er det en generell anbefaling at man burde være der to timer før eller må man det? Det er jo tidlig på morgenen så jeg tenker at det burde ikke være så fullt på flyplassen og dermed ikke så lange køer. Kanskje det går bra å ha en god time?
Så til det store spørsmålet: Regnjakke eller paraply? Går det fint å gå med paraply eller er det for mye folk? Har helst ikke lyst å stikke ut øynene på noen mens vi er der.
Tinetoff har anbefalt restauranten New world for å spise dim sum i Chinatown, men den er mest sannsynlig nedlagt eller stengt pga museinvasjon (ifølge timeout). Det er over ett år siden, men jeg klarer ikke å finne ut at de har åpnet igjen. Så hvor går vi da?