Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sentralt hotell i Berlin?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-11, 12:47   #1
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sentralt hotell i Berlin?

Vi skal til Berlin på mannens bursdag. ENDELIG en barnefri helg. Men, vi har bare to døgn på oss, så jeg er litt avhengig av å finne et sentralt hotel. Vet ingenting om Berlin, så jeg vet ikke hva jeg søker etter, egentlig, bare at det skal være "nære til alt".

(Tenker at det blir en "smell the roses" tur, det vil si kjenne på stemningen i Berlin. Vi rekker ikke jo ikke alt på to dager, men litt sihgtseeing, litt caféliv, spise på restaurant...og kanskje bittelittefillegranna shopping. )

Har sjekket gamle Berlin-tråder her på FP, men ser at det er mange som har hatt "billetter i skuffen" til Berlin siden den gang de ble skrevet, så kanskje noen har noe nytt å komme med?

Vet du om et bra hotell i Berlin, med "nære til alt"?
Hvis det er romantisk er det bare en fordel.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:27.