Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Trenger en fet og god krem

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-11, 18:32   #1
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Trenger en fet og god krem

Jeg går på medisiner som gjør at jeg har ekstremt tørr hud i ansiktet. Da mener jeg ikke bare litt tørr altså, men som sandpapir. Leppene er også inntørka som druer så jeg er storforbruker av leppomade.
Men nå er jeg snart tom for kremene jeg har i skapet og trenger mer. Til vanlig bruker jeg MD Formulations og Decleor Hydra floral krem, men nå har jeg satt rensen bort og kremen duger ikke.

Har vært på et parfymeri og forhørt meg, men følte hun ikke helt skjønte hva jeg mente (jeg var ikke så ille når jeg var innom). Har ikke fått kommet meg litt rundt og spurt, men tenker at jeg må jo spørre her inne også
Den bør ikke være fryktelig dyr da

Sist redigert av star : 26-09-11 kl 11:28.
star er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:32.