Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Undercut-ish?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-11, 00:39   #1
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Undercut-ish?

Jeg klipte av hestehalen for et års tid siden... Har virkelig kost meg med stuttere hår, men har ikke helt funnet "stilen" enda heller..

Jeg har egentlig lyst på å ha det kort på sidene, og rufsete på toppen, men ikke skinna-kort på sidene. Nå er det litt for langt til å rufses for mye på toppen, men jeg har funnet ut hva jeg kler best (noe jeg nok har fått bekreftet), og det er å dra alt skrått fremover, altså ikke lage skille, på en måte.. Vanskelig å forklare.. Og jeg ser at jeg nok med fordel kunne hatt en mye røffere look en det jeg har, og jeg ender stadig opp med kjærrigsveis to uker etter jeg har vært hos frisøren.

Nå har jeg vokst det såpass at det går bak ørene igjen, og når jeg ser delvis hvordan det ville blitt mer kort-kort på sidene, når jeg styler det skikkelig, og det har jeg litt lyst på Men samtidig er jeg så tjukk og rund i ansiktet, at jeg ikke vet om jeg hadde kledd det heller

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:45.