Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Kjøpe bil som er bruktimportert

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-11, 09:32   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Kjøpe bil som er bruktimportert

Vi ser på en (bo)bil som er bruktimportert og ligger ca 120 000 lavere enn tiøsvarende kjøpt av forhandler i Norge. Den er ca 2 år gammel og kjørt ca 30000 km.
Vi bor langt unna der bilen står, å vi må se og bestemme oss samme dag egentlig (annen kant av landet). Og så bør den kjøres hjem før vinterdekkpåbud kommer...
Jeg snakket lenge med han som selger i dag, han vet ikke noe om garantien. Det er heftelser på den i Norge (hva gjør vi da, sa jeg. Dere betaler til santander (?) sa han), jeg kan ingenting om dette og kjenner jeg blir småskeptisk. Har jeg grunn til det? Hva bør jeg sjekke her?
Den har norske skilt, og har vært kjørt i Norge i sommer. Bør vi sjekke i landet han har importert den fra, at det ikke er heftelser der? Eller er detunødvendig når den først er i landet?

Er det andre ting vi må passe oss for?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:45.