Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-11, 15:25   #11
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg leste det samme som deg i dag, Fnatten. Og undres på tilsvarende vis. Det er nesten så jeg får lyst til å spørre meg om en FrP-ordfører (skyldig eller ikke-skyldig) hadde blitt behandlet på samme måte i media. Det har florert av overskrifter med støtte til ordføreren i de store avisene, "han trenger vår støtte nå", "vi må ta vare på ordføreren" - og ikke en eneste overskrift til fordel for hun som har anmeldt ham. Det er oppsiktsvekkende.

Det er åpenbart at media og Lhi-My vet mer enn oss som ikke bor i nærmiljøet, og har klare tanker om at ordføreren er uskyldig. Hvis ikke så kunne ikke dette skjedd. Men det ser virkelig ikke pent ut sett utenifra.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:55.