Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Møkka-fugl! Hva skal jeg gjøre med flaggspetten som hakker på huset mitt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-11, 10:33   #1
mammami
Så stor, den lille lykken

mammami sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Møkka-fugl! Hva skal jeg gjøre med flaggspetten som hakker på huset mitt?

Jeg har et litt utrolig problem. Her hvor vi bor er det mye flaggspett i skogen, og en av dem har faktisk lagt sin elsk på huset vårt. Hver morgen ca kl 0900 kommer han og setter seg oppunder takutstikket på den høyeste gavlen og hakker lystig i vei på panelet.

Jeg løper ut og brøler og kaster stein etter ham hver gang han gjør det når jeg er hjemme, og det funker fint, han flyr sin vei med en gang. Og neste dag er han tilbake. Siden jeg bare unntaksvis er hjemm klokka 0900 om morgenen går det som regel helt fin (for ham).

Jeg skjønner ikke hva ihan driver med der oppe heller, huset er 2 år gammelt, panelet er tørt og nytt, rimelig nybeiset ( i fjor sommer) og det er absolutt ingen ting under der som skulle være interessant for ham. Men likevel holder han på, og det er tydelige spor etter ham der oppe.

Grrr... Hva i all verden skal jeg gjøre med det forb. fuglespetakkelet?

Sist redigert av mammami : 14-10-11 kl 10:34. Årsak: Ipad
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:07.