Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør man på Tveita i 1,5 time?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-11, 22:35   #19
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man på Tveita i 1,5 time?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

"...unngå stedet"?

Relly, Pelen?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg TROR faktisk at Pelen mente at om det ikke fantest noe å finne på der så kunne man like godt dra et annet sted, altså.

Ja, det var akkurat det jeg mente. Var det bare Rimi og Narvesen der så kunne like gjerne finne på noe annet og heller unngå stedet. jeg var ikke klar over at det var noe senter der. Om noen hadde spurt meg om det var noe å finne på i 1,5 time på Slemdal, så hadde jeg sagt at det ikke var det og at det var bedre å gå en tur eller finne på noe annet. Same, same but different.

Løpetur hadde vært noe, men jeg vil ikke komme svett til behandlingen og det er litt kranglete med dusj på jobben for tiden.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.