Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Liker du å få hjemmelagede gaver?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-11, 01:56   #10
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du å få hjemmelagede gaver?

Opprinnelig lagt inn av indie, her.

De siste årene har jeg ikke laget så mange hjemmelagede julegaver, og noe av grunnen er min samboers negative holdning til slike gaver. Det er liksom ikke bra nok å gi en hjemmelaget gave. Skal man gi noe hjemmelaget så må det i så fall bli i tillegg til en kjøpt gave som er minst like gjennomtenkt og dyr som de som ikke får en hjemmelaget gave.

Mannen din tenker slik jeg misliker så intenst når det gjelder gaver... Prisen er det viktigste, og alle må få til lik pris.

I min verden blir det så feil. Det er da ikke pris, men tanken bak, som er viktig. At gaven er noe som mottaker liker og setter pris på.

Jeg tar gjerne i mot hjemmelagede gaver. Absolutt. Det blir så personlig da, og det liker jeg.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:11.