Hvor vondt er det lov å lukte på trening?
Ja, det lurer jeg på. I dag var det en mann som luktet så vondt og sterkt at hele lokalet rett og slett ble forpestet. Og han luktet sånn allerede da han begynte å løpe på tredemølla ved siden av meg. Jeg måtte rett og slett gå vekk derfra, for jeg ble direkte kvalm. Prøvde å trene på apparater som lå litt unna, men det hjalp ikke allverdens. Til slutt gikk jeg ned i etasjen under, der det er et rom med noen få apparater. etter at jeg hadde vært der i fem minutter, dukket han opp der også, og fylte selvfølgelig hele rommet på to sekunder. :grøss:
Så da var det slutt på treningen for min del.
Jeg har dessverre ikke guts til å si "hallo, du lukter virkelig så vondt at du kan ikke trene blant folk", men om jeg opplever dette igjen kommer jeg til å si fra til betjeningen, så får heller de ta den lite hyggelige jobben med å si fra. Jeg er ikke supersart, og skjønner at folk kan svette på trening og ikke nødvendigvis dusjer før de drar dit om morgenen, men en eller annen gang i løpet av den siste UKA burde være mulig. Dette var liksom gammel svette i syntetisk treningsdress med klare elementer av skitten rompe. Æsj! Jeg mister helt lysten til å være nær treningsapparatene når jeg tenker på det.
|