Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvilken Mac Book Air?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-11, 11:50   #1
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken Mac Book Air?

Jeg vurderer å konvertere til Mac på heltid, og jeg vurderer en Air.

Jeg har fått beskjed om å lage en ønskeliste for hva slags maskin jeg trenger/ønsker, og da er jo "alt av det dyreste" vanligvis et greit utgangspunkt.

Men trenger jeg mer? Jeg ser at Mac-brukere ofte løper rundt med adaptere til prosjektører. Hvilke trenger man? Og ekstern DVD-spiller er vel nice to have fremdeles? (Til å se film på når jeg er på reise, om ikke annet.)

Dette er konfigurasjonen jeg vurderer å be om. Ser det greit ut?
13-tommers skjerm
256 GB flash-lagring
4 GB minne
1,8 GHz dual-core Intel Core i7
MacBook Air SuperDrive

Adaptere:
Mini DisplayPort til VGA-adapter (Denne trenger jeg vel? Alle prosjektørene våre har VGA-inngang, meg bekjent)

Trenger jeg denne også? Moshi Mini DP til HDMI-adapter

Trenger jeg ethernetadapter? Jeg bruker omtrent aldri nettkabel på laptopen min i dag (alle siviliserte steder har da wifi!), men er det dumt å ikke ha muligheten?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.