|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Innspill på valg av type resort for lang ferieJeg har aldri bodd på typiske ferieresorts, men det skal vi altså neste sommer. Derfor trenger jeg litt innspill fra dere som er vant med slik ferieform, for jeg greier ikke helt å bestemme meg. Vi er to familier som reiser sammen, med til sammen to barn. En gutt på da 7,5 og en jente på 11.
Ulemper:
Alt. B: Leilighet Fordeler
Ulemper
Sønnen min kan ikke svømme helt ordentlig, så på begge stedene må det være med voksne til fellesområdene om han skal bade der. I tillegg er det det med dobbeltsengene, det er jo litt kjipt at et par må sove i enkeltsenger. Hva veier tyngst: Eget uteområde, men litt dårlige sovealternativer og langt til fellesområdene, Eller gode sovealternativer, kort vei til fellesområdene, men ikke eget uteområde? Vi skal være der i 4 uker (venneparet skal være der 10-14 dager) og begge stedene har trimrom, høy standard, er stille og rolige, er "gated communities" og ligger like langt fra venner vi skal besøke og things to do.
Sist redigert av Tallulah : 16-11-11 kl 12:00. |
|
|
|
|
|