Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Røyklukt i utleieleilighet

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-11, 22:36   #1
Meiose
Aktiv

Meiose sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Meiose er litt kulMeiose er litt kul
Standard

Røyklukt i utleieleilighet

Jeg driver og flytter inn i ny leilighet nå. Leier 2. etg av ett hus, eneste forbindelse til huseiers del er via en boddør i 1. etg der jeg også har gangen min. Han har egen inngang, så døra blir ikke brukt annet enn når han skal i sikringsskapet som er oppe. Trappa opp til leiligheten er åpen.

Da jeg var der i dag var husverten hjemme, han har ikke vært hjemme tidligere. Det luktet det veldig røyk i leiligheten, og det er tydelig at det kommer gjennom døra i gangen. Hadde ytterjakka mi hengende i stua i 2. etg, og den stinket sur, gammel røyk av den da jeg dro derfra! :spy:

Er det noe jeg kan gjøre? Fins det noe stoff/pledd/gardiner som stopper lukt? Luftrenser? Kan sikkert få henge ett forheng foran døra hans og ett foran trappeoppgangen opp til meg. Kan jo ikke akkurat nekte han og røyke inne i sitt eget hjem heller. Det er ett beinhardt leiemarked her så jeg vil veldig gjerne bo der, men jeg kommer ikke til å takle og bo i ett askebeger. Heller ikke at mine snart to barn skal vokse opp i ett. Er det noen som har noen tips som kan gjøre det levelig frem til jeg evt. får kjøpt meg noe eget?

Meiose er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21.