Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gal?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-11, 22:13   #1
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Gal?

Vel, jeg er vel ikke gal akkurat. Men i dag føles det litt sånn.

I morgen skal jeg på julebordweekend sammen med flere mennesker jeg ikke aner hvem er!
Jadda. Nå lurer jeg på hva jeg tenkte på da jeg meldte meg på og betalte for herligheten.

Det er julebord og seminar med HLF. (hørselshemmedes landsforbund)
Jeg vet jeg har godt av det. Jeg kan lære meg hvordan jeg skal leve med tinnitus, nedsatt hørsel, livet med høreapparater og avspenningsteknikker for nakken.
Sosiale ting som hundespann kjøring og "camp HLF" står på programmet, samt julemiddag på lørdag.

Her ligger jeg på sofaen med laptopen på fanget og stresser mentalt. Har jeg pakket? Nei, det har jeg visst ikke.
Har jeg funnet frem noe av det jeg skal ha med? Nei, det har jeg visst ikke.
Har jeg i det hele tatt funnet ut av hva jeg skal ha med, og ha på meg på kvelden og sånn? Neida, jeg har visst ikke det heller.
Jeg må visst ha med uteklær også.

Jeg skal selvfølgelig på jobb i morgen tidlig, og reiser rett fra jobb til hotellet.
Godt planlagt!

Nevnte jeg at jeg ikke kjenner noen?
Kan noen fortelle meg at dette ordner seg please?
Jeg husker å få meg meg alt, og jeg overlever en helg med fremmede mennesker ja?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:05.