Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva skal jeg pakke i, som er mindre enn en koffert?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-11, 13:13   #1
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva skal jeg pakke i, som er mindre enn en koffert?

Jeg mangler en dings i min ellers ganske velutstyrte reiseveskepark: Jeg mangler noe fornuftig å pakke i, som er mindre enn en koffert. Typisk noe å ta med på turer med bare én overnatting, som kan romme undertøysskift, toalettmappe, lommebok og iPad.

En romslig veske kunne gått, men for det første har jeg ingen så store vesker som jeg liker, og for det andre kunne jeg tenke meg litt mer robust.

Jeg har vurdert en klassisk beauty bag, men det er liksom ikke helt meg …

Tips, anyone? (Eller noen?)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:28.