Sv: Google kalender og mobil
Jeg har ikke så veldig aktivt brukt kalenderen på nett før da, så om noe har blitt flyttet en time hadde jeg nok ikke oppdaget det, for det var mest bare lagt på DATO. Nå for tiden legger to-do-list-programmet mitt Astrid, ting i kalenderen også, virker det som.
På lys sliter jeg ikke med at andre ikke hører meg, men jeg synes ikke jeg hører andre så veldig godt, selv om jeg mener jeg har skrudd samtalevolumet godt opp, men det skyldes antakelig mest at jeg ikke ringer så ofte med den utenom sånn der "nå gikk jeg av toget, du skrev at dere er på kjøpesenteret, hvor finner jeg dere?" samtaler, og da er det såpass med støy rundt meg at mye av forklaringen nok ligger der, og ikke i selve telefonen...
Kanskje prøve meg litt med kalender på nett, for å se om det funker på mobilen ja. Det funket finfint at jeg hadde lagt på kalenderen på nett i fjor at den skulle minne meg på på kjøpe ny adventstake før advent i år i alle fall. så godt at jeg KJØPTE ny, selv om det viste seg at vi i løpet av året hadde funnet igjen den jeg trodde var borte da jeg la det inn i fjor på denne tiden.... men, det var ikke spesifisert så nøye hvilken time dette skulle være da...
(Kjapp titt på nett-kalendern så inneholder den i alle fall de to tingene denne uken jeg har på mobil-kalenderen...)