Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Erfaring med retur/tilbakebetaling fra Nelly.com?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-11, 12:23   #1
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Erfaring med retur/tilbakebetaling fra Nelly.com?

Jeg begynner å bli litt lei nå.

I september kjøpte jeg en MXDC-bukse til 500 kr (+ frakt og fakturaavgift).
Etter et par uker løsnet den ene sømmen, og jeg sendte buksa i retur,

Fra jeg sendte den, til jeg fikk melding om at den var mottatt, tok det 3 uker.

Dessverre hadde de ikke buksa inne og det ser heller ikke ut til at de får den inn igjen, så jeg fikk beskjed om at Klarna ville ta kontakt ang tilbakebetaling.

Joda, det varte og rakk, og jeg var i kontakt med Nelly flere ganger. Til slutt fikk jeg beskjed om at jeg måtte ta kontakt med Klarna direkte om det tok for lang tid.

Så da gjorde jeg det, men de hadde ingen info ang meg og handelen min. Etter mye frem og tilbake, hvor jeg hadde sendt det jeg kunne sende av info til Klarna, samt mast på Nelly, viste det seg at Nelly hadde glemt å sende over info til Klarna.

Så ble det gjort, men Klarna kan ikke se at fakturaen min er betalt! Noe den er, i begynnelsen av september.
Nelly beklaget igjen, og skulle ordne opp.. og nå har jeg ikke hørt noe på et par dager igjen.

Jeg er lei! Jeg vil ha pengene mine så jeg kan kjøpe meg ny bukse et annet sted!!

Er dette vanlig surr fra Nelly, eller er jeg bare spesielt uheldig?
Selve handelen har jeg vært veldig fornøyd med. God informasjon og varer som kommer kjapt.,

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:37.