Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hva koster det egentlig å ha en bil?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-11, 00:02   #1
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva koster det egentlig å ha en bil?

Jeg skjønner at det ikke finnes noe fasitsvar altså, men litt hjelp hadde vært kjekt. Jeg og mannen er begge helt grønne.

Vi vurderer å kjøpe bil i løpet av våren. Vi trenger det strengt tatt ikke da vi bor så sentralt at busser og bane duger til det meste. Men det er ingen tvil om at hverdagen av og til hadde vær litt enklere med bil.

Hvis vi kjøper en bil må vi kjøpe noe som er såpass nytt at uforutsette utgifter ikke dukker opp med jevne mellomrom. Jeg kunne også tenkt meg en 7-seter slik at vi ved behov har anledning til å ha med oss noen andre enn bare oss fem.

Spørsmålet mine er vel egentlig delt. Hvor mye sånn ca koster en fornuftig 7seter som ikke er alt for gammel? Hvilke andre utgifter kommer i tillegg slik som forsikring, årsavgift etc?

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.