Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen her inne med erfaring fra Agresso regnskap/lønn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-12, 22:30   #1
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Noen her inne med erfaring fra Agresso regnskap/lønn?

Jeg prøver å finne litt info om Agresso regnskaps- og lønnssystem.

Vi vurderer dette systemet til et idrettslag der jeg er kasserer. Vi er ikke underlagt regnskapsplik og jeg skal føre regnskapet. Vi har i dag regnskapsbyrå men det er ganske så mange tusen i året som vi håper vi kan spare. Jeg er utdannet innen økonimi men jobber ikke nå, mannen er også regnskapsfører så den biten skal vi nok greie. Men ingen av oss har noe erfaring med Agresso. Grunnen til at vi vil bruke dette er at det er det eneste som er kompatibelt med påmeldingssystemet vårt og vi kan derifra få avstemt og registrert alle innbetalingene automatisk. Er også ute etter informasjon om lønnssystemet. Vi har to fast ansatte og en del timetrenere, i snitt 6-7 lønninger i måneden.

Er dette system som vil passe for oss eller er dette et stort og avansert system som blir for mye og for dyrt? Er også interessert i pris om noen vet noe om det

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:08.