Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvordan organiserer dere bilder?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-12, 18:42   #1
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan organiserer dere bilder?

Jeg syns selv jeg har en helt strålende organisering av bildene mine. Siden jeg ikke vil gi helt slipp på papirkopier i album fordi jeg syns album er godt egnet til å se på bildene i så samler jeg de fineste bildene i album. I tillegg lager jeg et album til hver av ungene med 3-4 bilder fra hvert år for at de skal se hva de drev med da de var små når de blir voksne. Sommerbildene lager jeg fotobøker av.

I teorien.

I praksis har jeg nå nettopp gjort ferdig sommerfotoboken fra 2009 og skal begynne på 2010 og 2011. Jeg må gå gjennom tusenvis av digitalt lagrede bilder fra ca. januar 2010 og til nå får å finne ut hvilke som skal bestilles og settes i album. I tillegg må jeg lage lillesøsters album med bilder fra hvert år, litt flere enn bare en side fra hvert år de første årene for det har storesøster fått i sitt album, jeg må også sette inne bilder fra oktober 09 - januar 10 i albumene sine. Og sortere alle bildene jeg har fått av svigermor, mamma og andre som gir meg bilder av ungene i mellomtiden. Og finne ut hva jeg gjør med skole- og barnehagebilder.

Men jeg skal gjennomføre systemet mitt for jeg syns det er nitrist å bare ha bildene lagret digitalt. : optimist:

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:30.