Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liker du at folk gir uttrykk for glede?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-12, 00:42   #11
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du at folk gir uttrykk for glede?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

ER du blid eller ser du blid ut?

Dette stusset jeg på også. Ser du blid ut eller er du blid? Later du som om du er happy, men ikke er det? Du skriver:

Sitat:

Jeg tror jeg har skrevet om det før også, men selv sliter jeg med av en følelse av at enkelte ser på meg som overfaltisk og dum fordi jeg som regel er tydelig blid. jeg er bare skrudd sammen sånn - jeg var tydelig blid på jobb selv i livets mørkeste perioder også. det var alt annet enn letthet, sunshine & lollipops på innsiden da, selv om enkelte sikkert kunne ha trodd det.

Om du ikke er glad inni deg, hvorfor spiller du da blid og glad? Det er det jeg kaller falskhet.
Jeg mener ikke at man skal være sur og grinete og gråte når alle ser det, men å være påtatt kvitrende og blid når man ikke er det på innsiden skurrer for meg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:24.