Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Angrerett på leiekontrakt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-12, 11:31   #1
Malin72
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jan 2012
Malin72 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Angrerett på leiekontrakt

Jeg var desperat på jakt etter leilighet da eieren skal selge. Var på en visning og de kom fram med kontrakten etter kort tid. Siden jeg sliter litt på leiemarkedet som alenemor for 3 gutter og for tiden på aap så skrev jeg jo under! Tok ikke sjansen på noe annet da jeg snart må ut fra der jeg bor.

Så ble det noe styr rundt dette med depositumet fordi faren til hun som leier ut sa til meg at det var greit med 20 000 mens hun ville ha 30 000 fordi det står jo i kontrakten. Så sier hun at hun har 3 stykker på lista si som ønsker å leie og har hele summen i depositum. Så hvis jeg får en annen leilighet var det greit. Men hun skulle snakke med faren sin og ringe meg tilbake senere.

I mellomtiden kommer jeg i kontakt med en annen utleier og vi får en god tone Der skal de bare ha 12 000 i depositum og leiligheten er større, finere og ligger bedre til Nå ønsker de å vise meg leiligheten og store sjanser for at jeg kan få en kontrakt der i dag.....så hva gjør jeg?

Siden hun sa at hvis jeg fikk en annen leilighet var det jo greit, men snakket med henne i går før jeg fikk meldingen om den andre leiligheten og da var det plutselig greit med 20 000 i depositum også kunne jeg betale inn litt og litt over tid.....

Vet ikke om hun kommer til å bli skikkelig sinna hvis jeg trekker meg nå og i følge loven har jeg jo ingen rett til det....men håper hun forstår og fritar meg fra kontrakten...

Hva hadde dere gjort hvis dere hadde angret på en leiekontrakt? Prøvd å komme seg ut av det eller leid og gjort det beste ut av det?

Skal snart se på den andre leiligheten og jeg VET den er råflott....sukk!

Ønsk meg lykke til da

Malin72 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:05.