Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

TTH-dresser - små eller store i størrelsen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-12, 14:22   #1
Tuddelu
I farta ...

Tuddelu sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

TTH-dresser - små eller store i størrelsen?

Jeg vurderer å kjøpe dress TTH-dress til minstemor på salget. Hun har Reima Tec babymodell i str 92 nå og den passer fint. Hun ble målt til 91,5 cm av meg i går og vekta viser 12,7 kg. Hun er drøye 2,5 år.

Jeg synes Reima er kjempefint til de minste som ikke bedriver så veldig hard bruk, men har ymse erfaringer med dem til eldre barn som sliter betraktelig mer på dressene. Jeg har aldri hatt dresser fra TTH før, men har hørt at det er gode dresser og synes de ser veldig fine ut. Synes stoffet virker med slitesterkt enn Reima og det er et pluss. Jeg har derfor lyst til å forsøke en TTH-dress til neste vinter.

Men da er altså det store spørsmålet: Hvilke størrelse kjøper jeg? Holder det med 98 eller bør jeg gå helt opp i 104?

Erfaringer? Bring'em on!

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:25.