Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det noen som vil gi en hjelpende hånd?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-12, 19:12   #1
Plutti
Superaktiv

Plutti sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Plutti er litt kulPlutti er litt kul
Standard

Er det noen som vil gi en hjelpende hånd?

I og med at jeg ikke har tilgang på markedsplassen, legger jeg tråden her. Hvis det ikke er i henhold til forumreglene, kan moderator bare fjerne den.

Jeg lurer på om noen der ut i det ganske land, har klær de kan avse? Min søster har det ganske vanskelig for tiden, etter å ha regelrett blitt dumpa av kjæresten for nesten 2 år siden, da minsten kun var et par uker gammel (eksen hadde stått i med en annen dame under halve graviditeten, og har i ettertid oppført seg som en forvokst 14-åring! ) Han betaler sjelden bidrag i tide, og er heller lite interessert i å "passe" barna/avlaste min søster. Dette (og også andre faktorer) har gjort at hun har veldig høyt blodtrykk, som ikke blir bedre av at hun blir stresset som følge av dårlig økonomi. Så er da mitt spørsmål om noen har klær der hjemme, som bare ligger, og som heller kunne kommet til nytte hos henne? Nå arver riktignok hennes eldste litt fra min 03-modell, men mye er slitt, særlig bukser.
Hennes yngste gutt er snart 2, og bruker litt str. 86 og litt str. 92. Hennes eldste gutt er snart 6 og bruker str. 116. Yttertøy har de nok av, for det arves av mine, så jeg tenker helst på innetøy. Hun vet ikke om at jeg har lagt ut en tråd på forum, og har nok litt for mye stolthet til at hun hadde villet gjort det selv, tror jeg.
Jeg betaler selvfølgelig porto

Sist redigert av Plutti : 20-01-12 kl 19:39.
Plutti er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.