Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva i all verden skal vi finne på i sommer? (feriefrustrasjon)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-12, 17:02   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Hva i all verden skal vi finne på i sommer? (feriefrustrasjon)

Dette er første gang på mange år at vi ikke har hatt ferie bestilt i romjula. Vi vet rett og slett ikke hva vi vil eller skal! Og jeg blir helt stressa av å ikke ha det klart.
Kanskje er vogna vår solgt før sommeren (er atil salgs pga kjøp av fritidsbolig.). I så fall ryker planen om vognferie til Tyskland/Frankrike/Spania.
Fotballlaget til guttungen skal kanskje på danacup første ferieuka vår. Det ser egentlig aldri ut som om det blir avklart??!
Vi skal prøve å legge tilsides litt av feriepengene til tur neste sommer.

Jeg hadde sett for meg å kjøre litt rundt, men Uten vogn blir det kanskje Mer tungvindt? Må evnt bo på hoteller eller sånt, og det må kanskje bestilles på forhånd?
Mellomste vil til Paris (blir ikke det varmt om sommeren?)
Eldste vil på danacup og til barcelona.
Minste elsker å bade.
Jeg og pappan vet egentlig ikke hva vi vil

Noen tips?

Sist redigert av tinkadott : 26-01-12 kl 17:27.
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:47.