Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Plumbo-liknende greie

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-12, 19:38   #5
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plumbo-liknende greie

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ta en plastpose og en hanske og så tar du opp alt du kan fra sluket og legger i posen. Grav litt rundt Så kan du skylle litt og så ta opp enda mer.

Ok. Vaske med oppvaskbørste også eller? Bruke noe vaskemiddel?

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Rødtopp hos rørlegger-butikk.
Jeg pleier å tømme litt klorin i sluken og la det stå litt før jeg skyller.

Klorin. :noterer: Men hvor i huleste finnes rørleggerbutikk (Oslo vest, noen som vet?)

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Er det tett da? Eller er det bare det at det lukter og ikke ser helt fresht ut?

Om det er et nytt bygg, så er det vel kanskje en sluk med en hvit plastkopp nedi der? Den kan taes opp, og vaskes. Da får du vasket godt nedi sluket også.

>Gummihansker og salmiakkvann.

Ja, det er tett, vannet flyter når jeg dusjer. Lukter først hvis jeg tar opp sluklokket. Hvit slukkopp? Hm, det så jeg ikke (men den ville neppe vært hvit lenger uansett). Derimot var det en løs ledning, hva gjør den der? Huset er 7 år gammelt og jeg husker utbygger sa at vi aldri måtte bruke plumbo.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:21.