Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Godt Levert

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-12, 21:44   #20
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Godt Levert

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har også et ekstremt kresent barn. Han lider ikke av matmangel, og jeg synes det er viktigere at familien serverer sunn mat til middag hver dag enn at han får spise kjøttboller og pølse. Det er alltid noe han får ned, og jeg har tro på at å få servert forskjellige ting gjør at man tør å prøve etterhvert. Det går ikke akkurat fort fremover, men han spiser mer nå enn for et år siden. Matposene gir i hvert fall gode muligheter til variasjon. Men jeg tror det blir mye mat hvis det bare er en voksen i familien og da blir kostnaden relativt høy.

Dagens utblåsning fra meg.

Takk for svar. Jeg spiser lunsj på jobb i kantinen, så det er ikke aktuelt å ta med rester dit dagen etter heller. Gutten spiser lite, nå spiser han ingenting for tiden. Det han likte i går liker han ikke nødvendigvis uken etter osv. osv. Det er til å bli sprø av, men godt å høre at det går fremover hos dere. Jeg fortsetter å tilby og tilby og håper det løsner etterhvert. Jeg er ingen gourmetkokk, men han spiser lite også hos besteforeldre som er superkokker og i bedriftsbhg hvor de får middag daglig laget av kjøkkenet på jobb, så det er ikke der problemet ligger. Han er bare ikke glad i mat og er i tillegg sta og har hatt matallergier.

Kan hende jeg likevel forsøker en uke siden første uken er såpass billig, så får jeg se om jeg er fornøyd. For oss holder det nok med expresspakken da tenker jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:11.