Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

What doesn't kill you makes you stronger?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-12, 12:34   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

What doesn't kill you makes you stronger?

Et finfint ordtak som jeg har klamret meg til mange ganger. Men! Nå har jeg begynt å tvile. Joda, å ha erfart noe motgang gjør en mer rustet til å bearbeide ny motgang, perspektiv er viktig og så videre. Allikevel tar jeg meg selv i å tenke at "d'oh, her kommer skjebnen(!) og deiser meg i hodet med slegge gang på gang, og så får jeg jo for pokkern aldri tid til å reise meg innimellom, dette er da bare utmattelsestaktikk?"

Jeg begynner å lure på om det egentlig er sånn at etter å ha opplevd og overlevd mengder med motgang blir man egentlig så sliten at en bitteliten dult i siden kan få deg til å tippe over fullstendig? Og ikke orke å reise deg igjen?

Hva tror dere?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41.