Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Leie ut i stedet for å selge?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-12, 21:40   #14
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Leie ut i stedet for å selge?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Åh, gull. Jeg har flyttet lån til Skandiabanken, tar gjerne i mot banktips.

Jeg har listet noen grunner for et par innlegg siden. Ellers er det med leieboere absolutt litt skummelt. Jeg tror jeg skal høre med et par av de firmaene som skaffer boliger til familier som kommer fra utlandet for noen år, mulig at det gir litt mer trygghet?

Sparebanken Pluss ringte jeg. Virker greie!

Naboene her som leier ut og nå er utstasjonert leide ut via Eiendomsmegler 1 her. Det ble leid ut få dager etter at det ble lagt ut.

Jeg ville neppe ha solgt huset ditt, Balanse, når du ikke føler deg klar for det. Det er en god beliggenhet, stort og med masse tomt osv. Du har nok rett i at du ikke får noe slikt igjen om du selger nå, for det vil koste skjorta. Med de rette leieboerne så tror jeg utleie kan være fint. Nabohuset her var leid ut til Nato i 5 år, fantastiske folk. Du kan være heldig vet du og særlig om du går via firma. Ring boligavdelingen på jobb, Eiendomsmegler 1 og Relocation. Jeg tipper de er rimelig desperate rett og slett.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27.