Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Fjelltur for to

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-12, 23:25   #1
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Fjelltur for to

I beste "ingen grenser" ånd, har ei venninde og jeg lyst til å ta oss en fjelltur til sommeren.
Hun gikk noen toppturer som ung og frisk, jeg har ikke vært på fjelltur siden leirskolen.

Jeg er forholdsvis frisk og rask, hun har MS og er dårlig til beins. Men vi skal på tur.
Og vi skal på fjellet. Med sekk, sovepose, mat og telt.

Så har dere noen gode forslag? Jeg vet ikke hvilke ferdigheter hun innehar når det kommer til kart og kompass. Jeg vet bare at mine er så og si ikke eksisterende. Men det er sikkert mulig å lære seg innen sommeren.

Hun er veldig innstilt på at dette SKAL hun gjennomføre. Jeg har sagt at jeg selvfølgelig er med. Nå lurer jeg på om dere har noen tips til hvor?
Altså, jeg finnes jo ikke kjent i fjellheimen.

Også har jeg begynt å tvile litt på om dette egentlig er noen god idè. Hva om det stopper fullstendig for henne oppe på fjellet. Langt fra farbar vei. Vi har jo ikke samme beredskap som Monsen har med på tur.

Sist redigert av Bloppy : 12-02-12 kl 23:43.
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:34.