Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Oppretningsarbeid hos frisøren

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-12, 22:05   #1
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Oppretningsarbeid hos frisøren

På mandag var jeg litt spontan og bestilte meg klippetime hos frisøren.
Jeg byttet frisørkjede for halvannet år siden, har hatt forskjellige frisører innen denne kjeden, og vært fornøyd hver gang.
Endelig noen som har skjønt håret mitt.

Helt til mandag. Jeg vet ikke helt hva som skjedde, men feil ble det. Alt for kort bak og i nakken, men stilig nok om resten av sveisen hadde stått i stil.

Toppen av sveisen, fra midt på hodet, siden og luggen, ser uferdig ut. Står rett og slett ikke i stil.
Og lengden på den ene siden er 2 cm lenger enn på den andre siden.

Så etter jeg hadde vasket og fikset håret på mandag, fant jeg ut at dette ikke var greit uansett hva jeg gjorde. (Og verre blir det siden jeg er helt opphengt i tillegg.)

Men både barna og kollegaene mine synes at det hele er noe hakkete, skeivt og noe dårlig klipt.

Jeg fikk ny time på fredag...

Men får man som regel ny frisør da? Jeg tror nemlig ikke hun som klipte meg kan fikse det noe særlig bedre. Og ikke vet jeg hva hun heter.
Jeg fikk time på første mulighet jeg hadde (dvs fredag etter jobb), så jeg håper jeg går helgen i møte med en fin sveis.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:05.