Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Antall kolli på "Syden-tur"

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-12, 14:20   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Antall kolli på "Syden-tur"

Vi reiser snart til Florida i 2 uker, og jeg snakket med en kollega her om dagen angående pakking. Hun spurte om vi kunne ha to kolli hver. Ja, svarte jeg, men vi har tenkt å ha med to kolli tilsammen (jeg har bare to kofferter, men kan låne om jeg trenger). Hun ble slik: Hun trengte nemlig to kolli alene.

Jeg har bare funnet frem litt, men jeg skjønner ikke at vi skal trenge å fylle flere enn to kofferter, pluss 4 håndbaggasje. Vi skal bo privat, så vi har mulighet til å vaske klær, men likevel tror jeg ikke jeg hadde tatt med så mye mer om vi hadde bodd på hotell e.l. (annet enn flere truser/sokker). Vi kommer sikkert til å handle en del mens vi er der, så det er en sjanse for at vi kjøper oss en koffert der. Jeg skjønner fortsatt ikke at vi skulle måtte ha med så mye på tur.

Vi er 1 voksen og 3 barn, men de to eldste er så pass store at en kan regne at om en tenker volum tar klærne våre like mye plass som 2 voksen og to halvstore barn.

Tror vi brukte 2 kofferter da vi (1 voksen og 3 barn) var til USA i påske for 3 år siden, og da selvsagt varmere klær (bodde også privat da). Og brukte iallefall ikke mer enn to kofferter da jeg var til "Syden" for 9 år siden med en 2 og 4 åring, med bleier.

Er vi sjusker på tur som ikke skifter full antrekk hver dag, eller er kollegaen min ekstrem andre veien?

Hvor mange kolli har andre familier på samme størrelse på 2 ukers ferie til varmere strøk?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:44.