Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Konfirmasjon hjemme

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-12, 16:29   #1
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Spørsmål

Konfirmasjon hjemme

Ja nå nærmer det seg vitterlig Skal ha konfirmasjon snart, og i stedet for å glede meg til å være sammen med nærmeste familie, spise god mat og hylle jenten min, gruer jeg meg og stresser med hele greien..
Har skaffet bord og stoler, invitasjoner er sendt ut, vi blir mellom 24-29 stk om alle kommer. Etter mye om og men ble vi til slutt enige om gjestelisten, kun nermeste familie, en tante-onkel av meg og et vennepar.. Har dårlig samvittighet for tantene og onklene til mannen som bor her i nærheten og ikke er invitert ( vi var til demmes barn) Men da blir vi plutselig 35, og vet ikke om vi har plass hjemme lenger,ikke har jenten min så mye med dem å gjøre heller.. men likevel..
Maten er bestilt, bunaden ferdig, men hva i huleste gjør jeg med tallerkener og bestikk? har 12 av alt jeg.. kan jeg blande to typer uten at det vil bli krise? kan kjøpe noe billig greier som ser ålright ut. Eller må jeg kjøpe nytt bestikk til 30 stk? har det dyreste hardanger bestikket(admiral) uaktuelt å kjøpe til 15 til.. Så var det tale da..hjelp. Er det andre som gruer seg til å stelle til slike dager, eller det bare meg som er helt tåpelig, og lager meg problemer. har allerede begynt med våkennetter pga denne dumme dagen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:43.