Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Har du noen gang blitt oppgradert på fly?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-12, 17:04   #1
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Har du noen gang blitt oppgradert på fly?

Ja det sitter jeg her og lurer på.

Jeg sitter og drømmer, og gleder meg som en unge til å reise til USA om under 2 mnd. Jeg skal reise med KLM, og var i går kveld inne og kjøpte meg sete på Economy Comfort. Rett og slett fordi det er mye bedre plass for beina, og jge er 180cm lang så jeg TRENGER plass.

Det var da jeg begynte å tenke på den gangen min mor og jeg reiste bortover. Da reiste vi med BA og i London fikk vi vite ved skranken at det var noe tull med plasseringen. En fyr hadde slått seg vrang eller noe, så enden på visa ble at min mor og jeg ble oppgradert til Businessclass. Det er den beste flygningen jeg noen gang har hatt!

Så nå lurer jeg på, har dere blirr oppgradert noen gang?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:15.