Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Er amerikanere smarte?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-07, 22:22   #16
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er amerikanere smarte?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg vil påstå at allmenkunnskap visere en bredere form for intelligens enn f.eks. en mensa-test. Jeg forventer faktisk at ethvert voksent menneske skal vite om minst ETT land som begynner på U, langt mer enn jeg forventer at en person skal vite hvilket tall som kommer i en tallrekke.

....spesielt når de strengt tatt bor i et land som begynner på U .

Forøvrig enig i at allmenkunnskap er ganske kjekt å ha, på lik linje med sosial iq. Nytter ikke å være blant verdens smarteste, om man ikke er i stand til å føre en normal samtale med andre mennesker. Jeg kjenner dessverre et par typer som er atskillig smartere enn gjennomsnittet, men som virkelig sliter på det sosiale planet.

Men nå sporet jeg av så det holder

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:20.