Sv: Til alle lærerne her på forumet
Opprinnelig lagt inn av rine, her.
Jeg har inntrykk at at foreldre og elever er veldig oppdaterte på rettighetene sine, men pliktene (møte opp på skolen f.eks) not so much. 
Eg har også det inntrykket. Hadde følgjande samtale med ein elev tidlegare i haust:
- Du, jeg må snakke litt med deg og de forseint-anmerkningene mine.
- Ja?
- Du må fjerne noen av dem, hvis ikke får jeg nedsatt i orden.
- Det kan eg ikkje gjere. Men du har syv stykker nå før haustferien, så viss du begynner å komme presis til timane, vil du vise forbetring, og då vil det telle positivt når ordenskarakteren skal setjast.
- Jammen det er ikke min feil at jeg kommer forseint, det er bussen.
- Åh, bur du og på den staden kor det bare går ein buss, då kan du søke om dispensasjon, men då må du snakke med rektor.
- Nei, jeg bor på det stedet hvor det går fire busser i timen.
- Korfor tar du ikkje ein tidlegare buss då?
- Fordi det står i ruta at den bussen eg tar skal rekke skulen, men han er alltid ti minutter forseinka.
- Men dei andre som bur der, kjem jo presis, så viss bussen alltid er forsinka må du ta ein tidlegare buss.
- jammen, er du klar over hvor lang tid jeg bruker på å slette håret? Jeg står opp klokka halv seks hver dag, selv om jeg aldri får lagt meg før klokka ett. Jeg kan ikke stå opp tidligere.
- Neivel. Då får du finne ein annan måte å komme presis på, for det forstyrrer faktisk, når du alltid kjem 12 minutter uti timen. Dessutan går du glipp av viktig informasjon og undervisning.
- Men de anmerkningene (kaste på håret og smile søtt), er du sikker på at du ikke kan gjøre noe med de...?
|