Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hverdagsneglelakk

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-12, 20:18   #11
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Fortell mer! Hvilken neglelakkforsterker?

Jeg bruker ikke Essie sin topcoat, jeg kjøpte, etter tips her inne, Seche Vite på Ebay, og da har jeg ikke det problemet mer.

Negleforsterker, ikke neglelakksforsterker - selv om jeg veldig gjerne skulle hatt noe som forsterker lakken også

Negleforsterkeren heter Nail Vital 2000 og ser ut som blank neglelakk. Den fungerer som bare juling på meg, det er helt slutt på knekking av negler. Før jeg begynte med denne hadde jeg negler så myke som babynegler omtrent.

Kanskje jeg må prøve Seche Vite jeg også - fins den noen andre steder enn på Ebay? :driver ikke med sånt:

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:26.