Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hvilken sykkel skal vi kjøpe til snart 8-åringen?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-12, 20:45   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken sykkel skal vi kjøpe til snart 8-åringen?

Vi har vært en butikkrunde, og jeg er mer forvirret enn noensinne.

Vi har sett på alt fra en Diamant Flash på G-sport, til 1499 (11,9 kg, dempegaffel (helt unødig vekt, er det ikke?), til denne: http://antonsport.no/s/p.aspx?pid=10...62277&pcid=577 , en lett supersykkel (8,9 kg) til 3999 (vi får den til 3400).

Vi sykler en del som familie, på tur, og jeg kjenner at jeg er fristet til å bruke litt penger på en sykkel som er lett. Men 3400? Og da kommer vel skjermer og alle sånne ting i tillegg.

Han på G-sport mente at i den rimelige klassen så var en Aretti Spectrum til 999 et like godt valg som Diamanten, men den blir littegranne tynge (ikke mye, kanskje den er 12,5 kg?). Jeg finner ingen direktelink til denne, men du ser den om du bildegoogler den. Aretti Spectrum 20.

Nå er jeg bare forvirret, kjenner jeg...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.