Sv: Barn av regnbuen
Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.
...og hav ABB tenker er tydeligvis viktig for enormt mange, siden så mange føler et behov for å peke litt nese til ham ved å synge denne sangen, siden han ikke liker den.
Mange har også et stort fokus på at de ikke ønsker å ikke gi ham oppmerksomhet, og det får han jo på dette viset. Vi viser at vi tar hans utsagn på alvor og at de betyr mye for oss og at han kan skade oss med ord.
Solidaritetshandlinger har jeg masse til overs for, feks rosene som atter kommer til syne. Men de kommer av seg selv, ikke med utspring i hans utsagn.
Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.
For ordens skyld: jeg er selvsagt ikke imot en markring, folk må jo få stille opp for hva de vil.
Vi diskuterte dette på jobb i dag, og jeg var sånn nesten alene om å mene det jeg gjorde, så litt outcast er jeg jo.
Jeg må sitere deg Pelle, for du er ikke helt alene om dette.
Du setter ord på hva jeg tenker, men kanskje ikke får mye støtte for akkurat i dag.
Jeg synes det er flott med slike type markeringer, men dette ville aldri ha kommet hadde det ikke vært for ordene fra ABB. Derfor så blir det neo feil for meg. Jeg vil at dette skulle ha kommet uten hans ord, og ikke pga det han sa.
Godt å se vi er fler.