Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vaskerom på badet - hvordan skjerme/skjule dette?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-12, 08:31   #1
Høns
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2009
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vaskerom på badet - hvordan skjerme/skjule dette?

Vi skal etterhvert pusse opp badet. Vi er nødt til å ha vaskemaskin og tørketrommel på badet, samt plass til skittentøy. Vi bruker tørketrommel lite slik at vi må ha mulighet for å tørke tøy på badet. Når vi vet at dette er behovet, tenker jeg det kunne vært ok å planlegge rundt dette. Hvordan skjerme denne sonen så mye som mulig. Ser liksom ikke for meg å pusse opp badet om jeg hele tiden skal tørke tøy der og det blir stårende litt vilkårlig og rotete plassert. Vil slippe å se det så mye i det daglige. Badet er ikke supert stort så er ikke mulig å dele helt av. Noen som har sett gode forslag for vaskeromsløsninger på badet, eventuelrt har gode ideer for hvordan dette kan skjules mest mulig?

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:44.