Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Å gjøre huset visningsklart

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-12, 17:39   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å gjøre huset visningsklart

Det var utfra det jeg ar lest og sett en svært god pris ja. Absolutt!

Kn noen oppdatere meg på regler om bud og akseptfrist i forhold til visning?

Er det ikke en regel om at det ikke er lov med bud med kortere frist enn klokken tolv dagen etter siste visning?

Vi skal nemlig ha visning på tirsdag. Dette regner jeg med megler da vil annonsere i avisa på fredag, det må bestilte i morgen i så fall. Da har vi annonsert visning tirsdag, og tidligste frist er onsdag klokka tolv?

Da skjønner jeg nemlig ikke hvorfor vi også skal ha privatvisning for en fyr på fredag. Banken stengt, han kommer i firetiden, så banken og sånn er uansett stengt til mandag, men hva er poenget med å komme da, og ikke på tirsdag sammen med evt andre?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:08.