Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hårfrie smoothe ben?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-12, 21:24   #1
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Spørsmål

Hårfrie smoothe ben?

Altså... Jeg har alltid vært en fan av å vokse vekk de hårene jeg ønsker å fjerne av flere grunner:
* det varer lengre
* jeg har lys hud og mørke hår, som jeg føler vises gjennom huden selv om jeg barerer helt ned
* jeg har såpass mye hår, feks på baksiden av lårene, at jeg synes det er vanskelig å få barbert ordentlig slik at jeg blir fornøyd og ikke ser ut som en dust
* jeg er kanskje pittelitt lat også, så det å vokse hver 4.-6. uke mindre arbeid enn å måtte barbere... hver dag...?

MEN: Så er jo problemet da: Når man vokser så må man jo spare disse jævla hårene til en viss lengde, slik at voksen klarer å fjerne dem. Og da er det jo en ganske lang stund hvor man - eller jeg i alle fall - ikke føler det er spesielt kult å avdekke de bleike skankene sine.

Og over alt rundt meg ser jeg utrolig flotte damer med nydelige, smoothe ben uten et eneste hår, med nydelig helt passendde brunfarge og ikke en eneste "skavank" noe sted.

Så spørsmålet mitt er rett og slett: Hvordan klarer dere å få det til, damer???

Dere som også vokser: hvordan sørger dere for å se freshe ut hele tiden, inntil det er tid for å vokse igjen? Please enlighten me.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:49.