Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Synes du mat er spennende/interessant?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-12, 22:48   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Synes du mat er spennende/interessant?

En matblogg jeg leste nylig ( ) fikk meg til å reflektere litt rundt mitt forhold til mat. Jeg er nok ikke spesielt interessert i mat, tror jeg. Bare tanken på å "styre" med å bestille bord på en restaurant flere måneder i forveien er ganske fjern for meg. Tanken på å spise "rare" kroppsdeler fra dyr eller rått kjøtt (sushi og biff tartar, f.eks) gir meg brekningssfornemmelser. Jeg spiser fordi jeg er sulten, først og fremst, men synes selvsagt det er sosialt og koselig å sitte lenge rundt bordet med hyggelige folk. Jeg er rimelig opptatt av å spise sunt, så det er jo ikke sånn at jeg bare liker pommes frites og pølser, eller like gjerne går på Macern som på en mer variert restaurant. Greia er vel at jeg ikke er spesielt interessert i å prøve nye ting, lese om mat eller snakke om mat, og som snart førtiåring føler jeg av og til at det er frowned upon.
Hvordan er det med deg?

Er du over gjennomsnittet matinteressert, tror du? Hvorfor/hvorfor ikke?

Er det umodent å ikke ville prøve nye ting i matveien?

Har du spesielle ting du bare ikke klarer å spise?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:49.