Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

California. Hva må man få med seg og hva må man shoppe?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-12, 19:55   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

California. Hva må man få med seg og hva må man shoppe?

Det begynner å nærme seg avreise her, om 3 uker reiser vi til Los Angeles.
Vi skal være i California i 3 uker (med en avstikker innom LV) og den foreløpige reiseruten innebærer Los Angeles, San Fransisco og Las Vegas.
Vi har bestilt hotell i Los Angeles de to første nettene, og vi har booket rom for tre netter i Las Vegas 2. - 5. juli. (4. juli i Las Vegas må jo bli en opplevelse? ) Resten tar vi mer eller mindre på sparket. Vi skal ha bil under hele oppholdet.

En del ting er obligatoriske, som Disney World, Universal Studios, et akvarium med mulighet for å svømme med delfiner (mors inderlige ønske ) osv.
Mannen har store planer for San Fransisco siden det er hans 'hjemmebane'.
Men hva bør vi få med oss som er vanlig å glemme/ikke vite om?

Outlet-markedet er sondert og opptil flere kan vente seg besøk av oss.

Men hva lønner det seg å shoppe 'over there'? Jeg har planer om å reise med nærmest tom koffert nemlig.

Gutta er forøvrig 10 og 16 år, så vi reiser ikke med småbarn.

(Og har noen flydd over dammen med Virgin Atlantic? Noe spesielt vi burde tenke på til flyturen?)

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:25.