Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

What to do in Riga

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-12, 12:31   #1
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

What to do in Riga

Jeg reiser snart til Riga på tannlegetur. Skal bo i gamlebyen, og skal være der en uke helt alene.

Men noe må jeg da gjøre. Kommer til å bruke en time eller to hver dag på jobbing - det ser jeg for meg blir på kvelden. Jeg kommer ikke til å være på noen utelivsaktiviteter helt alene. Det er helt uaktuelt.

Mat må jeg jo ha, og jeg har lest litt om turen til Skilpadda &CO med den fine restauranten, men det tror jeg at jeg må hoppe over. Med ymse operativ virksomhet i munnen blir det veldig perler for svin. Men om noen har andre mer 'hverdagslige' spisesteder å anbefale så tas det i mot med takk. Et eller annet må jeg jo spise.

Ser for meg at jeg tar på meg joggesko og går turer rundt om i byen der. Er det noe spesielt jeg bør få meg meg?

Finnes det noe som er lurt å shoppe der?

Og sist - men ikke minst - tør jeg gå til frisøren mens jeg er der?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:08.