Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hjelp meg å finne musikk jeg liker!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-12, 21:30   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp meg å finne musikk jeg liker!

Jeg begynner å finne tilbake musikkgleden etter mange år der RO har vært foretrukket, stort sett.

Men jeg kommer jo aldri på navn på artister eller sanger jeg liker, og spillelista mi er sørgelig slunken.

Hvis dere tar utgangspunkt i litt jeg liker, kan dere se om dere kan komme på andre ting jeg vil like da?

Jeg er ganske main stream, tror jeg, men liker ikke det jeg syns blir for intetsigende pop (a-ha har liksom aldri gjort noe for meg, heller ikke Bertine zertlitz (eller hvordan det staves).

Jeg liker ikke at det bråker for mye heller. Jeg prøvde iherdig å lære meg å like turbonegro en gang på 90-tallet (den kjærleiken...), men det gikk aldri.

Jeg liker kjempegodt denne "somebody that i used to know" som durer og går overalt for tiden, også en litt kjappere remix jeg ramlet over.

Adele syns jeg er fint.

Bruce Springsteen (:knirk: )

Og så mener jeg at Candy har linket til fine ting da og da, men husker ikke hva.

Jace Everett og ellers litt countrysaker.

Eric Hutchinson

Johnny Cash

Kari Bremnes...

Melissa Etheridge

Norah Jones

Sade...

Seal

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:46.