Dagen kan bare bli bedre ...
...når den starter som dagen i dag gjorde for meg. Eller!?
Sommerfest i barnehagen. Glemte helt å forberede kakebaking i går. Jadda. Men jeg har god tid til morgenen i dag og smeller sammen røra for å steke kaken før jeg går på jobb, så får jeg ta glasur/pynt når jeg kommer hjem. Går så greit så. Unger ferdig kledd og klare for bhg, 20 minutter til kaken er ferdig stekt, så jeg hiver ungene i bilen og kjører avgårde, vel vitende om at jeg er tilbake i god tid før kaken er ferdig. Haha, for en vits. Etter en sving begynner det å flabbre veldig og jeg skjønner noe er galt, men det er såpass kort til vei til bhg og rush, så jeg kjører helt frem. Dekk punktert. Fint. Må ringe etter personlig redningsmann (les: X). Han kommer og henter meg, men det tar tid pga. trafikken og når han kommer er de 20 minuttene vel passert og kaken en sagablott.
Sommerfesten begynner kl. 16, jeg er ikke hjemme før tidligst kl. 15.30, og kake må jeg ha med. Bilen står fortsatt paddeflat i barnehagen. Jeg har varebilen da, så kommer meg fra A til B på egenhånd, men så var det jo ungene. Er det ikke moro?
Jeg antar det blir kake fra bakeren, halvt skvisa etter en humpete tur i sykkelvogn. Hey hey! 
Vær så snill og si at det bare kan gå oppover herfra?