Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Dustespørsmål

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-12, 14:59   #1
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Dustespørsmål

Når du "plutselig" får veldig lyst på noe spesielt til middag, hva er det da du får lyst på? Hovedingrediensen, tilbehøret eller en helt spesiell rett?

Grunnen til at jeg spør så teit er at jeg begynte å tenke over dette i går. Da fikk jeg nemlig så veldig lyst på... :kremt: ...hjemmelaget potetmos og saus (uspesifisert saus for øvrig). Så jeg sendte melding til mannen min og spurte om ikke han kunne finne på en god rett som inneholdt disse to ingrediensene. Hahaha...

Og så kom jeg på at det faktisk veldig ofte er slik at jeg ikke får lyst på sånne ting som kylling, laks eller kjøttkaker, men heller spesielle typer tilbehør som hjemmelaget potetmos, en spesiell type saus, stekt sopp og løk eller sånne ting. Jeg føler jo at jeg ikke er helt navla, og tenkte at jeg måtte sjekke om det bare er jeg som har det sånn... ? Hehehehe...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:47.