Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Liker du cherry coke?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-12, 19:28   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Liker du cherry coke?

Jeg ELSKER cherry coke! Men det er både vanskelig å finne, og ikke minst DYRT, her. 25 kroner for en liten boks. Ikke noe man gidder å kjøpe hver helg, liksom.

I går fikk vi "amerikapakke" fra svigermor og svigerinne som har vært på ferie i hhv Trinidad og Florida. I pakkene lå det maaasse kool-aid. Cherry kool-aid! Siden jeg elsker cherry coke måtte jeg jo prøve... Hadde kun pepsi max tilgjengelig da, så strengt tatt ble det cherry pepsi max. En pakke kool-aid i en halvannenliter brus. Vend noen ganger (og pass på så det ikke spruter - kool-aid brukes blant annet til å farge ull... ) og drikk. NAM! Smakte fantastisk i pepsi max, og jeg ser for meg at det smaker enda bedre i ordentlig cola.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.