Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Barn på konsert/teater

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-12, 19:39   #1
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Barn på konsert/teater

Når begynte dere å ta med ungene på konserter og/eller teaterforestillinger?

Jeg hadde med meg Knoll & Tott på barnekonsert i konserthuset i dag.
Det var første gang og jeg var nervøs. På toppen av det hele var det midt i sovetiden deres, så det hadde all potensiale til å bli katastrofalt.
Heldigvis gikk det bedre enn fryktet. Det varte bare litt over en halv time, det var innimellom allsang av barnesanger som gutta kunne, jeg var utstyrt med bokstavkjeks (flau) som bestikkelser om det skulle bli for ille.

Mot slutten måtte ene lille boksen med kjeks fram. Da var øyenlokkene på nr2 fryktelig tunge, og han ville helst hjem. Men med litt kjeks var det fort glemt. Nr1 storkoste seg og satt med stoore øyne og slukte alt rått. Han klappet og sang så godt han bare kunne.

Jeg vet det skal være en barneforestilling til høsten, med Dyrene i Hakkebakkeskogen. Jeg har lyst til å ta dem med, men lurer på om det er litt for lenge for dem. Det varer tross alt en del lenger enn det i dag.
Hvilke erfaringer har dere ang. dette?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:50.